چکیده
رقابت رو به رشد موجب شده است تا شرکت ها با انگیزه ی بیشتری از پیام ها به منظور ترغیب مشتریان استفاده نمایند. همان طور که مشتریان هر روزه با حجم زیادی از پیام ها برخورد می کنند، این امر موجب عدم حساسیت مشتریان نسبت به پیام های تجاری شده است. ارتباطات بازاریابی سنتی به منظور حل این مشکل با شکست روبرو شده است. مدل ها و استراتژی های جدیدی در این زمینه مورد نیاز است. تحت تاثیر شرایط یک استراتژی جدید، تبدیل بازاریابی اتفاق می افتد. در این استراتژی پیام های تجاری در زمان های نامشخص و به شیوه هایی به سمت مشتریان فرستاده می شود که مشتریان از آن ها آگاه نیستند.
هدف این مطالعه در ابتدا توضیح مفهوم استراتژی تبدیل بازار و تکنیک های مربوط به آن و سپس پیشنهاد مدلی است که می تواند در این فرایند مورد استفاده قرار گیرد.
کليدواژگان: بازاريابي پنهان، مدل ارتباطي پنهان، تکنيک هاي پنهان، نوع شناسی
ها ,استراتژی ,های ,مشتریان ,پیام ,بازاریابی ,شده است ,در این ,از پیام ,به منظور ,که مشتریان
درباره این سایت